Στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρίας μας, ελπίζουμε να βάλαμε ένα, έστω και μικρό λιθαράκι, στην αποκατάσταση και ομαλή επαναλειτουργία του Λύρειου Ιδρύματος. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους λειτουργούς του Ιδρύματος για τον τεράστιο αγώνα που καταβάλουν.